środa, 1 kwietnia 2009

Hmmm....

Ostatnio po raz kolejny rozmyslalem o muzyce pod innym katem bo tak normalnie to mysle o niej pare razy dziennie. Zadalem sobie pytanie kto z moich ulubiencow jest tak naprawde moim ulubiencem pod wzgledem produkcji muzyki , nie pod wzgldem setow ale pod wzgledem wlasnej tworczosci czyli w pewien sposob pokazania swojego wnetrza. Chodzi tu o kogos kto mnie nigdy nie zawiodl i kazda produkcja to pewnego rodzaju podroz w nowe rejony ale rownie piekna co poprzednie. Nie jest nim Armin Van Buuren , nie jest nim Leon Bolier , nie jest nim Sied Van Riel ani Paul Van Dyk ktorego sety porywaja ale wlasnie.... w moim zyciowym Topie nie ma jego produkcji. A kogo jest tam najwiecej? Produkcji Jonathana "Jono" Grant'a, Tonego McGuinness'a oraz Paavo Siljamäki czyli Above & Beyond. Jak narazie kazda ich produkcja porywa mnie w jakis taki dziwny stan , w czesci ich numerow mi cos nie pasuje ale zazwyczaj i tak mnie urzekaja gdyz zazwyczaj maja w sobie to cos to cos ktore sprawia ze fani trance nie moga sie doczekac ich wystepu podczas Global Gathering, w tym miedzy innymi ja. MOge wymieniac w Air Of Live , Oceanic , Alone Tonight itp. Ale napisze tylko moje ulubione perly:

Oceanlab - Miracle ( Above & Beyonds Club Mix ) - Jeden z najlepszych numerow "Ever" , piekny vokal, majestatyczny breakdown, masa unoszacej melodi, i to cos co sprawia ze choc numer po jakims czasie mi sie znudzil to i tak go moge sluchac non stop.
http://www.youtube.com/watch?v=-UsuVTRaglY

Above & Beyond - No One On Earth ( Gabriel & Dresden Remix ) - Jak bym mial wybrac numer z najbardziej urzekajacym klimatem jaki slyszalem to ten numer przyszedl by mi pierwszy na mysl. Vokal i ta tajemniczosc....
http://www.youtube.com/watch?v=wsAPDIBexkU

Above & Beyond - Good For Me ( Above & Beyonds Club Mix ) - Moj ulubieniec z roku 2006 kiedy sie zaczelo.... Jest w nim wszystko za co kocham trance. Melodia i vokal oraz "cos" .....
http://www.youtube.com/watch?v=fx-fKHm6GAU&feature=PlayList&p=8152EE740E19342F&index=0&playnext=1

Above & Beyond - Can't Sleep - Drugi numer na mojej prywatenj liscie jesli chodzi o klimat. Wolniej bardziej spokojnie ale pieknie jak zawsze.
http://www.youtube.com/watch?v=2ZkH6YQKEIM

Oceanlab - Satellite ( Menno De Jongs Deeper Mix ) - Refren ... tym urzekl mnie ten utwor , niby normlane spokojne "trensidlo" ale vokal MIAZGA....
http://www.youtube.com/watch?v=8MZmPoPvJYE

Oceanlab - Sky Falls Down ( Armin Van Buuren Mix ) - numer przezemnie zapomniany o ktorym mi sie przypomnialo w tamtym roku , ideal trancowego latawca. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=4bX7iwygIKQ

I musze tu zacytowac tekst Skrzypa gdy mu puscilem najnowsza perle od Above & Beyond "On a Good Day" , "nie podoba mi sie ale moglbym przy tym odleciec" i mysle ze jest to najlepsza opinia fana muzyki rock jaka uslyszalem na temat trancu. :-)
Above & Beyond pomagaja latac ( nie kojarzyc z vixa na brzeskach itp. ) w inny swiat... Byle do 6 czerwca , kolejne moje marzenie sie spelni. :-)

P.s. Oceanlab to tez panowie z Above & Beyond a dokladniej to ich projekt vokalny z Justine Suiss.

Brak komentarzy:

Archiwum bloga