czwartek, 11 września 2008

Dziwnie.....

Cos mnie na rozmyslanie wzielo i trzeba cos napisac o wlasnym zyciu ( ale nie za duzo ;-P ).
KUPILEM BILETY!!!!!!!!! Na Armin Only :-D W pierwszej puli ni wiem jak mi sie to udalo bo poszly bardzo i to bardzo szybko ( okolo 15 sekund ) , i jestem zajebscie szczesliwy ze moje "zycie eventowe" zaczne od eventu z moim ulubiencem ;-) .
W szkole jak to w szkole w srode jade na wycieczke w gory , bedzie sie dzialo ;-) Troszke bedzie lipnie pod jednym wzgledem ale nie bede pisal pod jakim ;-P .
Iiiii ostatnio cos mi tak :-( nie wiem sam dlaczego znaczy sie wiem ale sie nie przyznaje ;-) ale wszytko bedzie ok mam nadzieje , lecz narazie :-( .....
Co do muzyki to niedlugo zamieszcze MTW04 ;-) i znalazlem kolejna bombe tego roku czyli Rapha - Pandora w rmx Daniel Kandy z podtytulem Emotional ..... Cos pieknego ......... <3
Niedlugo MTW04 iiii sam nie wiem ;-)

Brak komentarzy:

Archiwum bloga